Kommunikation til fremtiden
Bliv skarpere på fremtidens borgere, kunder og markedsføring. Få inspiration og værktøjer af fremtidsforsker og kommunikationsrådgiver
I samarbejde med kommunikationsrådgiver Maria Larsen har jeg udviklet forløbet "Kommunikation til fremtiden".
Som fremtidsforsker og kommunikationsrådgiver har vi hver især arbejdet med branding, fremtidsstrategi og historiefortælling. Begge har vi i stigende grad mærket, at vores kunder har brug for et mere sammenhængende strategisk udgangspunkt for at få kommunikationen forankret i hele organisationen. Derfor har vi udviklet konceptet ”Kommunikation til fremtiden” for at skabe sammenhæng helt fra de lidt vilde fremtidstendenser til de konkrete historier, der skal fortælles i morgen.
VI GØR JERES SKARPE PÅ, HVOR I ER I DAG OG HVOR I GERNE VIL HEN I FREMTIDEN.
Vi skræddersyr en workshop eller proces tilpasset jeres organisation og kommunikationsudfordringer. Sammen finder vi fixpunktet for jeres fremtidige kommunikationsindsats.
Fremtidens individualistiske følelsesforbrugere
Fremtidens brugere og forbrugere er individualistiske følelsesmennesker, der zapper rundt fra situation til situation. De deler, linker og liker på de sociale medier og tænder af på ‘tankpasser’ reklame og envejskommunikation. Derfor er det vigtigere end nogensinde, at jeres kommunikation er strategisk. Den skal tage afsæt i jeres grundlæggende værdier. Og den skal forholde sig til både det I siger, det I gør og måden I gør det på.
Rejse ind i fremtiden
Vi inviterer jer på en rejse ind i fremtiden. Ved hjælp af værktøjer fra fremtidsforskningens og journalistikkens verden får I forståelse for de mest markante udviklingstendenser og det nye mediebillede.
Vi gør jer skarpe på, hvad I står for i dag og gerne vil stå for i fremtiden. I får et solidt fundament for jeres kommunikation langt ud i fremtiden.
Alt kommunikerer
Alt kommunikerer virksomhedens eller organisationens brand. Et telefonopkald, en faktura eller en bemærkning i receptionen kan spille en større rolle for en kundes opfattelse af organisationen end en kommerciel reklame. Derfor skal alle medarbejderne kende og forstå fundamentet for jeres strategiske kommunikation.
Eksempel på proces for Højskolen Skærgården
Kontakt fremtidsforsker Anne-Marie Dahl for yderligere information på + 45 40 63 03 70 eller dahl@futuria.dk
Følg mig her: